ATKI ønsker at hjælpe sine kunder både før og under et salg - men vigtigst af alt, ønsker vi også at kunden føler sig tryg, når produktet er leveret og overdraget til kunden.
Derfor har vi udarbjedet et service og vedligeholdelsesprogram, som sætter nemheden i fokus hos kunden.
Hos ATKI tilbyder vi derfor en service og vedligeholdelsesaftale. En mulighed for kunden til at koncenterer sig om andre gøremål i hverdagen. En serviceaftale kan være delvis dækkende eller fuld dækkende - aftalen kan spænde fra et årligt besøg af installationen til at ATKI sørger for SIMkort og abbonement, samt produktets drift og funktionalitet i dagligdagen.
For at gøre det nemmere for kunderne har vi udviklet serviceaftaler, hvor ATKI tager ansvaret for installationerne.
Vi forpligter os til at:
- Systemerne er i drift med fastlagt oppetider
- Leverer indsamlede trafikdata - manuelt eller automatisk
- Relevante rapporter der samler og sammenligner data efter behov
Servicerapporterne gør det nemt for kunden, at skabe et samlet overblik over alle installationer og deres performance. Det gælder udstyr som fartvisere, faste tællestationer, simkort abonnementer (simkort skiftes til AKTI's). Serviceaftalernes varighed kan både være kort- og langsigtede. Varigheden afhænger af installationens art og arganisationens behov.
Du finder ATKI serviceattest
her.